ارتقای مرکز درمانی بخش سراجو به «درمانگاه منتخب»
با پیگیریهای مستمر سید فرید موسوی، نماینده مردم شریف مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی و در سایه تعامل سازنده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرکز درمانی بخش سراجو به «درمانگاه منتخب» ارتقا...
با پیگیریهای مستمر سید فرید موسوی، نماینده مردم شریف مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی و در سایه تعامل سازنده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرکز درمانی بخش سراجو به «درمانگاه منتخب» ارتقا یافت.
این تصمیم که در راستای تحقق عدالت در سلامت و تقویت زیرساختهای درمانی مناطق کمبرخوردار اتخاذ شده است، نقطه عطفی در ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی برای اهالی نجیب و شریف بخش سراجو محسوب میشود.
بر اساس این موافقت رسمی، از این پس پایگاه اورژانس در این مرکز مستقر شده و خدمات فوریتهای پزشکی را به صورت شبانهروزی و در سریعترین زمان ممکن به مردم ارائه خواهد کرد. همچنین با برنامهریزیهای صورتگرفته، پزشکان متخصص در رشتههای مختلف، بهطور منظم و زمانبندیشده در این درمانگاه حضور یافته و خدمات تخصصی مورد نیاز شهروندان را در محل ارائه خواهند داد.
این اقدامِ راهبردی، گامی مؤثر در جهت توسعه عدالت در سلامت، کاهش چالشهای دسترسی مردم به خدمات تخصصی و افزایش رضایتمندی عمومی در حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر است.